picture header

picture header

empty without it

ahli-ahli panel

lil monsta

My photo
thoorezieyaadbinnazzwardi.lapanbelastahun.

Saturday, December 11, 2010

Kenduri

Hari yang agak meletihkan bg aku hari ini.
Bangun pkol 1 petang.xpnah pnah penah aku wat.hahaha
Then tros besiap nk pegi umah Piya lpas zohor..
Bulat amek aku.ksian kt dia..amek sexay then amek aku pulak.
Nak wat cmna.salah aku.yg x pi amek lesen sapa suroh.hahaaha
Kenduri piya best.meriah.mkanan pon sedap sedap.
Lepas knduri,lepak umah ineng.
Ibu ineng nk jumpa bulat.nk interview beliau untok keja.hahaaha
Mmg lawak la..Semua muka cuak ja.
Tetiba ayah ineng balik.semua muka takot tgk ayah dia.
Bulat plak tegegeh jawab soalan ibu Ineng.haha
Then lepak playground kat umah Putu.
Wany kol putu,dia dok kat cp.Atoyy.
Klau x bleh lepak skali dgn putu..
Snap snap pic..then Ineng kena balik..
Tlg ibu dia jaga kedai..
Bulat esok ang siap ahh.
Kena ragging dgn ibu ineng.new worker la katakan.hahaha.


Sexay.ang pi pejam mata wat pa.atoyy



Bestie


Makan time!





Ini cadangan Wany.saya pakai sahaja.hee


Bulat menggila time nih.haha


3 comments: