picture header

picture header

empty without it

ahli-ahli panel

lil monsta

My photo
thoorezieyaadbinnazzwardi.lapanbelastahun.

Friday, March 25, 2011

luahan perasaan seorang bestie

Seriously aku TERASA GILA dengan ampa..
memang ahh aku dgn zikry x rapat sangat..
tapi sampai dia dah nak balik pahang ampa haram pa x gtau aku.
kot la nk gitau kri dah nk balik dah ka apa ka..boleh aku amek cuti sehari.nk lepak puas puas dgn dia sblum dia balik..ni x..kalau sorang habaq pon dah ok..ni semua skali snyap..tu ka sifat sbagai seorang bestfriend!
aku memang TERASA gila babi ahh..dh la aku x lepak dgn dia sbb keja..dia balik kedah pon sapa x gitau kat aku.sedaq sedaq dia dah ada dkat kedah..
dan salam 3 kali ja dgn dia..cuba ampa semua bayang klau ampa dok kat tempat aku.apa ampa rasa??
konfirm ampa terasa gak aihh..aku x marah sapa sapa..antara kita semua aku x mau gadoh gadoh..tp aku x syoq la ampa wat cmni kat aku..hurmm..

2 comments:

  1. saya mohd nizar bin mohd zaidi memohon maaf ..

    ReplyDelete
  2. xpa la jat oii...nk wat cmna..bnda dah lepas..

    ReplyDelete