picture header

picture header

empty without it

ahli-ahli panel

lil monsta

My photo
thoorezieyaadbinnazzwardi.lapanbelastahun.

Friday, May 18, 2012

Norma Kehidupan Seorang Mahasiswa Yang Cuti

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia.


Rasanya sudah lama aku tak tekan papan kekunci aku untuk mengisi entri dalam blog aku ni kan. So, now aku tengah cuti semester. Cuti aku tempohnya selama dua bulan. Tak lah lama bagi mahasiswa. Tapi boleh la nak merehatkan badan aku yang ntah apa yang tak sihatnya. Hahaha. Aku dah pon pulang ke rumah aku dari perantauan. Kl ja pon. Bukan jauh. Aku dah bertemu, bersalam, bercium, berpelok dan segaa ber lagi lah dengan mak ayah dan adik-adik aku. Rasa amat gembira. Mesti la, boleh jumpa family memamg bahagialah. Anak derhaka ja cakap tak gembira bila jumpa family sendiri.


Aku hanya melepak, smoke, makan, tidur, online.
Aku bosan....
Aku bosan....
Aku bosan....


Aku nak kerja. Tapi tempat kerja lama aku dah penuh. Malas lah pulak nak cari kerja tmpat lain. Tapi aku perlukan wang. No money, no honey, no happy! Grr!!


Dah lah. Bosan jugak online lama-lama. Chiaww

No comments:

Post a Comment